Wednesday, November 10, 2010

KURSUS BAIKPULIH KOMPUTER

  Salam untuk semua, komputer seperti diketahui umum kepentingannya kepada semua tidak dapat disangkal lagi kerana pada hari ini rata-rata setiap orang memerlukan komputer untuk memudahkan lagi kerja harian mereka. Pernahkah anda mengalami saat-saat dimana anda memerlukan khidmat komputer, dan pada saat yang sama komputer anda tidak dapat berfungsi seperti biasa tugasnya. Arghhhhh!!!! mesti anda geramkan? mana tak geram, assignment dah nak kena hantar, komputer wat hal....Aduihhhh...Tension dibuatnya. Alangkah bagus jika anda sendiri pandai membetulkannya. Tahukah anda kadang2 masalahnya terlalu kecil, tak perlu ganti barang baru, tapi biasala bila pergi ke kedai faham-faham je la caj yang dikenakan, kena tukar barang baru...dah tentulah kosnya pun melambung. So ini adalah kelebihan jika anda sendiri pndai repair komputer anda.


"JIMAT DUIT.....JIMAT MASA"

Jangan lepaskan peluang keemasan untuk belajar "Asas BaikPulih Komputer". Satu pelaburan saya kira sangat berbaloi jika dinilai dengan apa yang bakal anda perolehi dalam kursus ini nanti.


Kursus Asas MembaikPulih Komputer bertempat di Semerak Pasir Puteh, Kelantan


1 comment:

  1. salam macam mana nak berhubung jika berminat untuk belajar asas repair komputer di tempat anda? saya azizul di kg gong manak, pasir puteh. no whatsapp 01128887534

    ReplyDelete